You are here
Home > Uroda > Kreatyna CM3

Kreatyna CM3

Jednym z najsilniejszych suplementów dla sportowców jest bez wątpienia kreatyna. Wspomaga wzrost masy mięśniowej, siłę oraz rozwój wytrzymałości i wydolności. Z powodzeniem wykorzystywana przez sportowców bazujących na sile (m.in kulturystyka, sztuki walki), a także wydolności i wytrzymałości (sporty biegowe, kolarstwo itd.).

Kreatyna CM3 – czyli słów kilka o jabłczanie firmy Trec

Jabłczan kreatyny firmy Trec to zdecydowany lider suplementów w tej kategorii. Pod względem popularności nie ma sobie równych. Nawet tak renomowane firmy jak Olimp czy Activlab są daleko w tyle pod względem sprzedaży. Czy tak wysoka popularność idzie w parze z wysoką skutecznością.

Zarówno opinie, jak i testy odżywek potwierdzają, że CM3 to jeden z najsilniejszych suplementów kreatynowych na rynku.

CM3 – skład

W jednej kapsułce preparatu zawarte jest 1250 mg jabłczanu kreatyny z czego, 866 mg stanowi sama kreatyna. To najsilniejsza dostępna dawka w jednej kapsułce.

CM3 – dawkowanie

Producent zaleca przyjmowanie preparatu dwa razy dziennie. W dni treningowe – rano (przed śniadaniem) i po południu (przed lub po treningu). W dni nietreningowe – rano (przed śniadaniem) i po południu (między posiłkami) lub przed snem. Jedna porcja preparatu to trzy kapsułki.

Jabłczan kreatyny, czy monohydrat?

W kontekście suplementów kreatynowych bardzo często pojawia się pytanie – która forma jest lepsza. Odpowiedź na te pytanie nie jest jednoznaczna. Wszakże działanie jabłczanu i monohydratu jest inne i dedykowane osobom mające różne cele.

Monohydrat to preparat, który w ekstremalnie szybkim tempie potrafi zwiększyć masę mięśniową. Magazynuje dużą ilość wody w mięśniach, co sprawia, że tzw. pompa występuja bardzo szybko.

Jabłczan kreatyny ma lepszą przyswajalność (lepiej odnajduje się w kwaśnym środowisku) i pozwala na zbudowanie masy o lepszej jakości (mniejsza ilość wody). Dedykowany jest osobom, którym głównym celem jest wydolność i wytrzymałość.

Przyjmowanie kreatyny w jednej i drugiej formie zalecane jest osobom posiadającym staż na siłowni nie mniejszy niż 3-6 miesięcy.

Dodaj komentarz

Top